13 лiстапада 2019, ср 4:34

бел рус eng

Ва Украіне Ахметаў запускае 24-гадзінны навінавы тэлеканал 9

15:44 8.11.2019 — Палітыка

Ён будзе называцца «Украіна 24».

Медыяхолдынг украінскага алігарха Рыната Ахметава запусціць інфармацыйны тэлеканал "Украіна 24" са снежня 2019 года, паведамляе "Украінская праўда".

"У снежні 2019 года тэлеканал "Украіна 24" пачне сваё 24-гадзіннае эфірнае вяшчанне на ўсёй тэрыторыі Украіны, у кабельных сетках аператараў, на спадарожнікавай платформе Xtra TV і От-платформе Oll.tv.

Праграмная палітыка і эфірная сетка тэлеканала "Украіна 24" цяпер знаходзяцца ў дэталёвай прапрацоўкі", - гаворыцца ў паведамленні.

На пасяджэнні 7 лістапада Нацыянальная рада ў пытаннях тэлевізіі і радыёвяшчання перарабіла ліцэнзію тэлеканалу "Эскулап TV" (ТАА "Аспер 2011"), які ўваходзіць у "Медыя Група Украіна", з-за змены лагатыпа і канцэпцыі вяшчання.

На пасяджэнні рэгулятара змены не дэталізавалі, аднак, са слоў сябра Нацыянальнай рады Аляксандра Ільяшэнкі, паводле канцэпцыі - гэта інфармацыйны канал. Блізу 15 гадзін вяшчання на дзень - інфармацыйныя праграмы.

Уласнікам медыяхолдынга "Медыя Група Украіна" з'яўляецца група "Сістэм Кэпітал Мэнэджмэнт" Рыната Ахметава.

Медыяхолдынг аб'ядноўвае тэлеканалы "Украіна", "НЛА TV", "Індыга TV", "Футбол 1"/"Футбол 2", "Данбас", "34 тэлеканал", "Сігма", аператар спадарожнікавай тэлевізіі Xtra TV; міжнародныя каналы Ukraine 1/Ukriane 2, NLO TV 1/NLO TV 2.

Таксама ў холдынг уваходзяць прадакшн-кампаніі "Тэле Пра", "Допоможемо ТБ"; медыя-агенцтва "Медыя Партнёрства Баінг"; мультымедыйная платформа "Сёння" - тэленавіны "Сегодня" і сайт segodnya.ua; праект Vogue UA.

Напісаць каментар (9)