4 марта 2021, чт 6:06

Опальному правителю продиктовали условия 10

8:41 23.02.2021 — Политика

Диктатор ничего не получил от Путина....

Комментарии

Слушай таракан, 8:48, 23.02

Слушай Таракан усатый проваливай,по добру,по здорову.Проиграл выборы вали.Хватит понтоваться.Выпускай заложников ,чудовище усатое.

ед, 8:48, 23.02

Видимо и закидоны стульями в Китае,вофка также не забыл. )

точто бесит таракана, 8:49, 23.02

А кто уважает попрошаек ?...

да уж, , 9:15, 23.02

Пропагандоны с Геббельс-БТ только кисло сообщили, что встреча Лукашенко и Путина продолжалась более шести часов и никаких радостных криков о результатах.

Ясь Вiленскi , 9:46, 23.02

Сваiмi ляталкамi решткi нашых грошай (грошай падаткаплацельшчыкаў) прасiрае!
Ну не паскуда?

###, 9:54, 23.02

Лукаш четверть века ходит по миру с протянутой рукой.

Ясь Вiленскi, 10:00, 23.02

Дадам, бо набалела, людцы добрыя, як так здарылася, што нашу краiну-нашчадка славутага ВКЛ, нейкi нацысцi прыхвасцень зрабiу часткай Арды, якой мы нiколi не былi!
Зараз, як калiсь, наш "саманазваны"(як й Iванпжахлiвы, сам сябе назвау царом, як пазней Пятро1 назвау сябе iмператарам), паехау у арду паузаць на каленях, дупу лiзаць каб падоужылi ярлык на княжанне (далi грошай, зброю, катау)
Родненькiя дзе мы памылiлiся, што апынуліся у спаленай мясцовасці дый яшчэ павiнны шмат грошай?

Да, 10:10, 23.02

О победах не кричат, спугнуть удачу можно, но их отмечают)))

john, 10:13, 23.02

Отсосиновик получил "крэпки хазяйсвянник". Вали обратно в свой вонючий колхоз лошадей пасти.

За волю !, 11:00, 23.02

Такий самий біль на душі і у нас, друже, таке саме запитання ми маємо і до самих себе , ЯК ми опинилися у полоні цієї кровожерливої Орди, і досі не можемо визволитися від впливу й окупації тих нащадків Ординських Ханів.
Ми ж , як і литвини-білоруси, вільні духом Люди, маємо гідність , розумні люди , не "рабської породи" ми ... Як таке сталося з нами ?
Але , це сталося ... 300 років тому , це сталося. Наша сьогоднішня Справа - виправити цей жах, змінити свою долю, ми здібні це зробити, ми спроможні , ми мусимо це виправити , аби чесно дивитися в очі своїм дітям, й бути чесним з самим собою.
Так, ми з вами нащадки славетних литвинів та русинів-козаків, і саме МИ це виправимо , адже прийшов наш час !
За вашу і нашу Свободу!
За Вільну Білорусь та Україну.
Усе буде гаразд.

Ваш комментарий

Не будет опубликован